ایمانی خوشخو، م؛ ایوبی یزدی، ح (1389). «عوامل مؤثر بر ارزش ویژۀ برند در مقصد گردشگری شهر یزد»، مطالعات مدیریت گردشگری، 26 (13)، 113 - 138.
جهانیان، م؛ حیدری، ز؛ خلیلی، س (1392). «بررسی ارزش ویژۀ برند در گردشگری (مورد مطالعه، مقصد گردشگری رامسر)»، نگرشهای نو در جغرافیای انسانی (جغرافیای انسانی)، 5(2)، 21ـ35.
سرور، ه؛ صلاحی ساریخان بیگلو، و؛ مبارکی، و (1396). «تحلیل نقش کاربریهای تجاری در پویایی و ایجاد فضاهای جدید شهری، مطالعۀ موردی: مجتمع تجاری لاله پارک تبریز». فصلنامۀ پژوهشهای بومشناسی شهری. 8(1)، 29ـ42.
سعیدنیا، ح؛ جمالینژاد، س (1389). «ارزیابی تأثیر درگیری محصول بر میزان وفاداری به برند تلفنهای همراه (مطالعۀ موردی: دانشجویان»، مدیریت بازاریابی، 5(8)، 167ـ192.
شیرازی، ع؛ لرستانی، ح؛ کریمی مزیدی، ا (1392). «بررسی تأثیر هویت برند بر وفاداری مشتریان: از دیدگاه هویت اجتماعی»، مطالعات مدیریت، 6 (2)، 153ـ178.
معین، م (1371). فرهنگ فارسی معین. انتشارات فرهنگ نما با همکاری انتشارات کتاب آزاد، یک جلدی. 876.
مولائی، ا (1389). «واکاوی قابلیتهای رقابتپذیری شهری و منطقهای زمینهگرا (نمونۀ موردی شهر تبریز) »، برنامهریزی فضایی، 9(4)، 109ـ138.
مولائی، ا؛ بهزادفر، م (1398). «تبیین ابعاد و ظرفیتهای رقابتپذیری هویتی شهری با رویکرد زمینهگرا در شهرهای ایران». برنامهریزی و آمایش فضا، 23 (2)، 121ـ97.
مولائی، ا (1398). «بازشناسی ظرفیتهای رقابتپذیری شهری و منطقهای هویتمحور مطالعۀ موردی، شهر ارومیه»، فصلنامۀ علمی مطالعات راهبردی سیاستگذاری عمومی. 9(32)، 129ـ155.
وهابیان، م (1396). «برندینگ شهری و جهتگیری استراتژی برند در توسعۀ شهری»، اولین همایش ملی زنان، بازآفرینی شهری و توسعۀ پایدار، 638.
Aaker, D. )1991(. “Management brand equity: capitalizing on the value of brand name”. New York, the free press.
Aaker, D. (1996). “Building Strong Brands”, Free Press, New York, NY.
Allen van Gelder. (2006). “Global brand strategy: unlocking brand potential across countries”. Cultures and Markets 165.
Anholt, S. (2007). “Competitive identity the new brand management for nations”. Cities and Regions. Palgrave Macmillan, Hampshire.
Chebat, J., Sirgy,M. J., & Grzeskowiak, S. (2010). “How can shopping mall manegmnt best capture mall image?” Journal of Bussiness Research. 63(7), 735ـ740.
Dawn Jensen, N. (2015). “The importance of creating memorable brand experiences in shopping centers, based on the case of Fisketorvetـ Copenhagen mall”. Master thesis. Copenhagen Bussiness School.
Dennis, C., Murphy, J., Marsland, D., Cockett, T., & Patel, T. (2002). “Measuring brand image: shopping center case studies. The international review of retail”. Distribution and consumer reseach, 12(4), 355ـ373.
Dinnie, K. (2010). “Nation branding and integrated marketing communications: An ASEAN perspective”. International Marketing review, 388ـ 403.
Gartner, W. )1993(. “Image formation process, in communication and channel systemin tourism marketing”, Uysal and D, R, fesenmaier, eds, pp 191ـ215.
Gil, R., Andres, E. Fraj, S., & Martinez, E.(2007). “Family as a source of consumerـbased brand equity”. Journal of product and brand management, 16, 188ـ199.
Hankinson, G. (2001). “Location branding: A study of the branding practices of 12 English cities”. Journal of Brand Management,. 9(2), 127ـ142.
Harangi, D. (2011). “Branding: the key word for shoping areas?”. Master thesis. Delft: delft university of technology.
Herstein, R. Jaffe, ED. (2007). “Lanching store brands in emerging markets: resistance crumbles”. Journal of business strategy, (11). 77.
Kall, J. (2001). “The influence of brand awareness and brand image on brand equity an empirical study of logistics service providers”, Journal of econmics and management, 33(3), 96ـ119.
Kavaratzis, M., & Ashworth, G. J. (2004). “City branding: Useful planning instrument or deceptive irrelevance?”. paper presented at the IFHP International Spring Conference.
Kavaratzis, M. (2006). “From city marketing to city branding: Towards a theoretical framework for developing city brands.Journal of Place Branding”, 1(1), 58ـ73.
Kicher, H. (2010). “The do’s and don’ts of branding shopping centers: How a branding strategy can increase profitability”, International council of shopping centers, 17(1), 43ـ48.
Konecnik, M, Gartner, W. (2007). “Customer based brand equity for a destination”. Annals of tourism research, 34(2), 400ـ421.
Kotler, P., Asplund, C., Rein, I., & Heider, D. (1999). “Marketing Places Europe: Attracting Investments, Industries, Residents and Visitors to European Cities”, Communities, Regions and Nations', Pearson Education.
Kotler, P., & Zaltınan, G. (1971). “Social marketing: An approach to planned social change”. Journal of Marketing, 35 (3), 3ـ12.
Lynch, K. (1960). “The image of the city”, The M.I.T. Press, Massachusetts institute of technology Cambridge, Massachusetts, and London, England, 1ـ194.
Mumford, L. (1984). “Technics and Civilization”. The university of Chicago press Chicago and London, 58ـ528.
O'Malley, L., & Patterson, M. (1998). “Vanishing point: The mix management paradigm reـviewed”. Journal of Marketing Management. 14(8), 829ـ851.
Paddison, R. (1993).” City marketing, image reconstruction and urban regeneration”. Urban Studies, 30(2), 339–350.
Rainisto, S. (2003). “Success factors of place marketing: A study of place marketing practices in northern Europe and the United States”, doctoral dissertation, Helsinki University of Technology, Institute of Strategy and International Business, 1ـ274.
Relf, E. (1976). “Place and Placelessness”, Pion Limited, 45.
Sagar, M., Khandelwal, R., Mittal, A., & Singh, D. (2011). “Ethical positioning inde (EPI); an innovative tool for differential brand positioning”. Corporate Communications: An International Journal, 16(2), 124ـ138.
Sannapu, S., & Nripendra, S. (2012). “An empirical study on mall positioning”. VSRD international journal of bussines & management research, 2(4), 133ـ150.
Seisdedos, G,. & Vaggione, P. (2005). “The city branding processes: the case of Madrid”, 41th ISoCaRP congress 1ـ10.
Zhang, h, Xiaoxiao Fu, L,. & Cai, L. (2014). “Destination image and tourist loyalty: A metaـanalysis”, Tourism management, 40, 213ـ223.
Virgo, b,. & Chenatony, L. (2006). “Delphic brand visioning to align stakeholder buyـin to the city of Birmingham brand”. Journal of brand management.13 (6). 379